حالا دیگه تا حدی مطمئن شده که دوستش دارم...

خودم مطمئن نیستم !

سنش از من کمتره .فقط یک ماه .ولی من فکر میکردم مرد آیندم حداقل چند سال از من باید بزرگتر باشه .

خصوصیات اخلاقی خوبش از بدیهاش بیشتره البته .اهل دود و دم یا هیچ نوع خلافی نیست .

اما ظاهرا هنوز آمادگی ازدواج نداره . فعلا درس میخونه . نه کار داره نه هیچی . با خانوادش زندگی میکنه.

میگه فقط اگه چند سال صبر کنم همه چیزایی که میخوام فراهم میکنه.

ولی من میگم اگه نکرد چی ! حد اقل ۵ سال باید صبر کنم تا مستقل بشه !

دلیلی هم میاره اینه که دوستم داره. واقعا دوستم داره. واسه  همین اومده بهم گفته تا نظر منو بدونه . ترسیده از دستم بده .هرچند که بازم فرقی نکرده .نکرده؟!  

میدونم اگه نمیخوامش باید رک بهش بگم.ولی آخه من که از اول بهش گفتم ...گفتم من و تو هیچ وجه مشترکی نداریم گفت از کجا میدونی تو که منو نمیشناسی .گفتم من اصلا از تو خوشم نمیاد! دلیل خواست ازم انقدر زر زد که دلم براش سوخت . اینکه خیلی وقته دیگه آدم سابق نیست ..اینکه ماه هاست تو فکر منه ! اینکه خیلی وقته میخواد باهام حرف بزنه ولی نمیدونسته چطوری باهام حرف بزنه ..که از درس و زندگی افتاده برای اینکه باهام حرف بزنه. گفتم خب اگه میخوای منو با خانواده بیا خواستگاری . گفت چه فایده وقتی تو جوابت منفیه  .گفتم اون دیگه مشکل تویه نه من! بعد از چند بار چت کردن  قبول کرد حق با منه . و گفت فقط برای این پا پیش گذاشته تا ابراز علاقه کنه و ترسیده که تا چند سال دیگه من نباشم. خواسته بهم بگه تا من منتظرش بمونم..بچه پررو ..حیف که دلم براش میسوزه ..آخه چرا ؟ نکنه فکر کردم بعد از من میمیره! معلومه که نه ...پس چرا ولش نمیکنم !!

گاهی فکر میکنم اگه چند سال ازم بزرگتر بود و تا حدی هم مستقل بود راحت تر میشد تصمیم گرفت..!

میگه تو که فعلا میخوای درس بخونی خب تا اون موقع منم هم درس میخونم هم کار تا تو درست تموم بشه.گفتم من معلوم نیست صبر کنم تا درسم تموم شه بعد درس بخونم یعنی اگه الان اون کسی که میخوام پیدا بشه ازدواج میکنم.

یکی گفت اگه بهش علاقه داری باهاش دوست بمون تا بیشتر بشناسیش. ولی آخه این مدتی که میخواد خیلی زیاده . البته اینجا که مشکلی نیست زن و مرد باهم کار میکنن درس هم میخونن و مشکل مالی هم ندارن.

حالا همه ی اینا به کنارررررر...خانوادم چی!

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.atash-eshgh.mihanblog.com

سلام
من یه نصیحت می خوام بهت بکنم
هیچ وقت به خاطر مسایل مالی عاشق کسی نشو
یه سز بم بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد