I can do that.

میبینی تورو خدا امروز هم که میخواستم برم ترنینگ بسته شده بود با دالی رفتم اون بیچاره رو هم کشوندم باخودم تو این سرما یه باد وحشتناک سوزناکی هم میوزید که دلت میخواست بپری جلو ماشینا سوارت بشن یعنی سوارش بشی. بعدشم دست از پا درازتر اومدم خونه کلی هم پول اتوبوس دادم ..چقدر گرون شدهههههههه نرخ اتوبوس ها وای وای وای اصلا دیگه نمیارزه با بوس بری اینور اونور یا کلیپ کورت باید خرین یا بوسکورت یا ماشین. این ماشین ذلیل شده هم که افتاده گوشه ی تعمیرگاه ..گواهینامه رو باید بگیرم هرجور شده ایندفعه .حتما به امید خدا میگیرم این دفه. امرزو دلم واسه بابام سوخت امیدشو ناامید کردیم بیچاره هیچ کدوممون هم به جایی نرسیدیم که حداقل دلش به یه نفر خوش باشه.. واقعا حق داره ناامید بشه آخه اون همه کار میکنه زحمت میشکه اون همه  پول میفرسته اینور آخرشم ما اینجوری جوابو میدیم!!! من الهی برات بمیرم پدرم قول میدم یه چزی بشم آخر سر مایه ی افتخارت بابای گل مهربونم. خدارو شکر حداقل انجا یکی هست که دلش براش خوش باشه ..بخدااا اینو نگم چی بگم دیگه یعنی واقعا حق داره خب.. قربونت بشم بابا جون که هردفه از دسته گلای به آب داده ی بچه هات اینطرف دنیا میشنوی و حرص میخوری..باباجونم حرص نخور میدونم با این حال به ما  دلداری میدی و تشویقمون میکنی به درس خوندن و دنبال پیشرفت بودن..من واقعا از صمیم قلبم خوشحالم که طرز فکر تو با مامان صد درجه فرق داره.. و همیشه از خدا سلامتی و خوشیتونو میخوام.

به امید خدا دارم تصمیماتی رو که گرفتم عملی میکنم. به مرور زمان همه چیز درست میشه ..غصه نخور عزیز دلم.