بلابلابلا

راستش دلم میخواد بنویسم اما حسش رو ندارم...فک میکنم با نوشتن بهتر میتونم خودمو تجزیه کنم بهتر میتونم تصمیمم بگیرم و کلا یه تحرکی تو مخ و بدنم ایجاد بشه. ولی یه اشکال بزرگم اینه که با اینکه اینجا یه مکان خصوصی هست ولی اصلا نمیتونم همه ی حرفامو اینجا بزنم همه ی حرفا که نه حتی یه بخشیش که رو دلم سنگینی میکنه و میدونم این از کج تشات میگیره چون من کلا آدم تو دار و ساکتی هستم همین باعث میشه که در هیچ جا و به هیچ کس راز دلمو فاش نکنم ..عجیبه حتی بعضی وقتا از بازگو کردنشون تو دل خودم هم هراس دارم این دیگه ازون حرفا بود میدونم ولی دیگه دیگه . اه چقد کند شدم این همه مدت از تاپ فارسی من میگذره هنوزم نمیتونم مث نپلیش تند تایپ کنم خدا میدونه چقدر هم غلط دارم ئلی ازونجایی که سرمو انداختم پایین و به کوب دارم مینویسم وقت تصحیح ندارم دیگه . نه ببا خوفه بد نیس

خب امروز مامانم از ترومسو اومد و یه عالمه شارژ شدیم ! بعدش با فری رفتیم دنبال لباس دست از پا درازتر برگشتیم. بعدشم رفتیم خونه ی فهیمه اینا و بعدشم الانه ..یه هفته دیگه امتحان دارم خدایی دانشگاه رفتن منم دیدنیه ها!! یعنی همه ی دانشجو ها مث من ول معطلن ! معلومه که نه ولی خدایی اصلا حال نمیکنم دانشگاه اصلا روحیه ی من با روحیه ی اینا سازگار نیست افسردگی میگیرم زبون بگم چیشونو صحبت کنم خوب مگه زوره یکی زبون اجنبی رو بدون حال کردن صویبت کنه .. 

وای چه خوبه یه عروسی دعوتیم روز یکشنبه ..خیلی وخت بود نرفته بودیم امیدوارم خوش بگذره.

چی کار کنم یکم انگیزه ی درس خوندن در من ایجد بشه واقعا دارم نگران خودم میشم..هیچ کاری ازم ساخته نیست این احساس بدیه که به آدم دست بده اینکه اراده ی کاری رو نداشنته باشه و بعد هم دنبالش دلسردی و  افسردگی ..

من چقدر گدا بودم خودم خبر نداشتم البته اصطلاح گدا درس نباشه شاید باید بگم خسیسم و کلمه ی دیگه ای به ذهنم نویائ

همممممم دیگه چی میخوستم بگم..

آها ..آدمیزاد چه زود به هر شرایطی و هر محیطی عادت میکنه و خودش رو وفق میده عجیبه!

یه هفتس ویکتوریا رو ندیدم بعد از تحویل اون پروژه رفت که دیگه ببنیمش بیچاره حسابی از دستم کلافه شده و لی خیلی ماهه دلم میخواد باههاش کنتاکتمو بیشتر کنم..

خدایی چند میلیون نفر الان میخوان جای من باشن تو دنیا ..اونوخ من اینجوری برای تشکر از نعماتش وقت رو تلف میکنم!

شکر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد