داره برف میاد

عجب !!!! الان داشتم یادداشتهای قبلی رو میخوندم .نمیدونم چقدر ازون موقع میگذره شاید چند ماه.. چند روز پیش حرف آخرمو بهش زدم گفتم تمومش کنه چون من هیچ علاقه ای بهش ندارم. به سختی پذیرفت. حالا ببینیم چی میشه..

خیلی جالبه چند روز پیش یعنی همون ۲ روز پیش یکی از دوستان اومده بود خونمون اونم به صورت اضطراری! به مامانم گفت یه نفر دخترتون رو میخواد منم برای داداشم میخوامش! کی بهتر از فرنوش، من فرنوش رو خیلی دوس دارم خیلی فلان خیلی بیسار! تو دلم گفتم با این حساب من خودمو باید به دو شقه تقسیم کنم یکی برای برادر جنابعالی و یکی هم برای دوست جنابعالی! خدایا منو کی میبری ازین دنیا! آخه ........نگم بهتره

بارش برف همه جارو سفیدپوش کرده ..جالبه..خب اینم کریسمس دومی ما. وای عجب برفیه خیال قطع شدن هم نداره مثل اینکه!

دیروز دکتر و زنش اومده بودند خونمون. من با کلی تاخیر رفتم بالا. دست به سیاه و سفید نزدم دیروز. آی حال داد آی حال داد داداشی همه ی کارارو مجبور شد انجام بده عوضش آبرومون رو هم برد با اون کار کردنش. مامانم هم که تعطیله قربونش . من نمیدونم این داداش من چی فکر کرده پیش خودش که دختر دسته گلشون رو بدن دست این! حالا نمیدونم چطوری مخ دختر رو زده که دوستش داره جای بسی تعجب است!!!!!!!!!!!!!! فعلا که هیچ جیز مثبت قابل توجهی از خودمون عرضه نکردیم دلشون خوش باشه! آخه اون چه غذایی بود درست کرده بودن اینا ! ای داد بیداد یعنی من نباشم اینا ول معطلن! اون داداش بیمزه هم همش مسخره بازی دراورد و چرتو پرت گفت به دکتره. آخی دلم برای ...برای هم اونا هم خودمون میسوزه. طرز برخورد و رفتار ، ادب نزاکت حرف زدن سلیقه و مهارت تو چیدن دکور تو غذا پختن تو پذیرایی کردن و وضع خونه ..چطوری صحبت کردن و پیرامون چه چیزی صحبت کردن همه ی اینا در عین آرامش و خوش خلقی و خوش مشربی با رفتاری توام طمانینگی مهمن. ما کدومشو رعایت کردیم؟ هه! مامان که اصلا حرف نزدنش بهتر از گفتنشه ..ولش کن همینه که هست نمیشه که نقش بازی کرد! تازه بهتر..!

فردا امتحان دارم پس فردام امتحان دارم شیطون میگه امتحان ریاضی رو ندم ولی باید بدم! از خونه تکونی خبری نیست دلم میخواد تمام اتاقمو بندازم بیروون و همه رو تمیز کنم ولی فعلا وقتشو ندارم.

کمتر از دو ماه مونده.

نظرات 1 + ارسال نظر
someone یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:48 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
امیدوارم سال خوبی را در پیش داشته باشی
شادی و سلامتی را برات آرزو می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد