خب الان به شدت جوگیرم.مغزم درد میکنه. کله م پر از معما و کلمات انگلیسی هست چرا که دیشب تا صبح و امروز تا الان لاست میدیدم! متاسفم که مثل این چیزا این حرفو میزنم ولی واقعا سببش رو نمیدونم .. 

right now im typing with my 2 fingers and thats very cool dude 

oh god damn it i think i fell in that badly ..sometimes i just blanding norsk and english and it botherin me...  

well,i have not so much to write about but i just wanna say that i miss someone that i really need..and i always been asking for from god 

life goes on

اینجام شده شبیه آفتاب این شهر .یه مدت میتابه و تا مدتها  بعد خبری ازش نیست!
ما به یک شهر جدید کوچ کردیم.نزدیک به 2 ماه میشه. خوبه خدارو شکر و راضی هستیم. امیدوارم خدا ازمون راصی باشه . اوه نه بازم زدم زیر قولم ووقولی که به خدا داده بودم همینجا توی همین یَم. همین باده. قبل از رمضان بود. رمضان گذشت..گود یالپ می میه..یونورشیتت قبول شدم. باورم نمیشد ..خود خود معجزه بود. الان تنهام مور رفته خونه ی دوستش فرا پاکیس برور رفته تیسکلاند آندره ار پو سکوله هار اکسامن و من...بازم صبر میکنم منتظر دن ویکتی اتفاق هستم. هُپر د شر س فورت سوم مولی. خدایا نمیدونی چقدر ازت ممنونم.