کار

دیروز مثلا دیر رفتم سر کار که کارای عقب مونده مو انجام بدم! اول پا شدم دوش گرفتم و تا از خونه برم بیرون ساعت ۱۱ شد! حالا ساعت ۱۲ هم باید سر کار میرفتم!! این برنامه ریزی دقیق من کشته منو! خلاصه رفتم برم بیلتسینه پیداش نکردم  آخه بدبختی اینجا بود که دو سه بار دیگه هم رفته بودم اونجا ولی هرچی فکر کردم یادم نیومد کدوم طرف و کجا بود هوا هم انقدر سرد بود که مزید بر علت شده بود برای تعطیل شدن مخ بنده.. آخر سر هم ۵ دقیقه وسط دوراهی واستادم اینور اونور و ۴طرفمو نگاه کردم دیدم یادم نمیاد برگشتم خونه  تا اون  موقع ساعت شد یه ربع به ۱۲ ..اومدم ماشینو برداشتم رفتم دندونپزشکی که حداقل دروغ نگفته باشم به کنت  اونجا هم خورده بود به پاوسه و من خیط شده برگشتم که برم سر کار دیدم بنزین ماشین چشمک میزنه که منو پر کن گشنمه! با خودم گفتم واااااااااای جون مادرت تو یکی دیگه وقت منو نگیر برسون تا سر کارم بعدش برگشتنی بهت بنزین میدم که خوشبختانه حرفمو گوش کرد و منو تا سر کارم رسوندد ولی با ۱۵ مین تاخیر. این کنت هم که تا ۵ دقیقه دیر میرسی زنگ میزنه بگرسه کجایی گفتم دم درم نترس فک کرده بود میخوام دودر کنم! بیچاره همکارم رضا شیفت من رو اومده بود بجای من. خیلی بچه ی خوبیه سالم بنظر میاد. امیدوارم کارای خانومش هم زودتر درست بشه شنیدم داشت با کنت در هین موردا صحبت میکرد... ولی نفهمیدم چی میگفتن.. آخه بدبختی اینه که به هیچ وجه فضول نیستم ولی دلم مخواد یه ذره کنجکاو باشم لازمه یه وقتایی.

خب دیگه چی؟ آها امروز باید انتخابمو برای سال آینده انجام بدم فکرامو بکنم خوب در مورد همه چیزاطلاع کسب کنم  تا سال آینده اینشالله رشته ی مورد نظر و خوبی رو قبول بشم و مثل امسال نشه که ترم اول تموم نشده ولش کنم. آره به امید خدا که درست میشه همه چیز.

امروز دختر کنت و زنش رو دیدم خیلی نازززززززززز بود عین باباش مامانش خیلی خوجله البته بعد هی رفتم باهاش حرف زدم جواب نداد خجالت میکشید بچه کنت هم اومده میگه این دخترمه میخواستم بگم نمیگفتی متوجه نمیشدم جون تو! وقتی فتوکپی تو ایستاده جلوم احیانا ادعا نمیکنم که این بچه ی منه!!وای چقد کنت کنت کردم یاد سیگار کنت میفتم هربار ..

نظرات 1 + ارسال نظر
زنان کلیکی دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.clickwoman.blogsky.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>
http://www.iranmaxim.blogsky.com
ثبت نام در جایزه 800 دلاری و 3000 دلاری
http://www.clickwoman.blogsky.com
زنان کلیکی
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد