سفر

باورم نمیشه که پس فردا شب قراره ایران باشم!! انقدر عجله ای و یه دفه ای شد که نمیدونم راستی راستیه یا نه ! هیچ کاری هم نکردم..اصلا نمیدونم چی کار باید بکنم بابام هم تعجب کرد ازین کار رامو وقتی شنید به این زودی تیکتا رو رزرو کرده! حالا من بدبخت فردا هم باید سر کار برم نمیدونم باید چه چیزایی بردارم غیر لباس و وسایل شخصی! نمیدونم اونجا قراره چه اتفاقاتی بیفته ..سر این ماجرای ایران رفتن من چه قشقرقا و چه سرصداها که به پا نشد؟!!!!!!!! اونوقت به این راحتی بلیط گرفته شد و همه چی جور شد!!! آخرین روز کاریم که فرداست و جور نشدن وقت کلاسای رانندگی و تانلگه تیمه هیچ کدوم جور نشد و دست به دست دادن که من چیزی نگم و رامو هم کارامو مث برق و باد جور کنه!!!
واااااای قراره ۲۵ روز بریم ایران.. نمیدونم چه اتفاقاتی انتظارمو میکشن !! دیدن زن بابا..!!!دخترش!!! نمیدونم چه برخوردی باهاشون خواهم داشت ...اه مامانم همش فحش و بدو بیراه میگه به من و رامو و پدرم و خانوادش..تا پس فردا که بخوام راه بیفتم و بپرم دیوونم میکنه نمیدونم رفتنمون به ایران الان و تو این موقعیت کار درستیه یا نه؟!!! از یه طرف هوای ایران ازینجا سردتر شده ازونطرف تنهایی قراره بریم اونجا چی کار کنیم!!  آرزوی دیدن کسی رو هم که نداریم و اصلا دلم نمیخواد خانواده ی بابامو ببینم میترسم ازشون ! انقدر که همه ازشون بد گفتن و خودم اون کارای عجیب قریب رو ازشون دیدم وقعا باورم شده که یه نقشه ای تو سرشونه و میخوان من رو سر به نیست کنن!!! خلاصه که حسابی تو دوراهی موندم که فقط باید پیش برم چون تیکتا آماده اند و دیگه راه برگشتی برای پس دادشون نیست..خدایا ...خدا جونم کمکم کن که این سفرمون بخیر و سلامتی و خوشی بگذره.. حالا که قراره  بعد از مدتها برم سفر نذار به کاممون تلخ بشه ... احساس میکنم این حرفا و فکرای مامانم تاثیرات خیلی بدی روی روحیه م گذاشته.. به شدت وابسته شدم و نمیتونم روی پای خودم بایستم ترسو و کم جرات شدم و از جماعت و مردم میترسم از رفتن تو اجتماع وحشت دارم و دلم میخواد همیشه تو لاک تنهایی خودم باشم و شاید به یه سفر احتیاج دارم هرچند که اونجا هم قراره زیر نظر پدر و لابد ایل و تبارش باشم اما شاید هم بد نباشه همین جور دیگر زیر نظر بودن و نوعی تجربه ی جدید. فقط از خدام میخوام که انشاالله به امید خودش همه چیز به خیر بگذره. همین.

هنوز هیچ کاری نکردم و هیچ امادگی برای سفر نگرفتم نمیدونم چیا لازم دارررررررررم؟؟؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد