فلاکت

آخی خیلی دلم رفت واسه اون زن! اون زن و هزراران زن دیه مثل اون و خودم.. راستش اینجور موقع هاست که بیشتر قدر اینجارو میدونم ..اینجور موقع هاست که خدارو هزاران مرتبه به خاطر این نعمت بزرگی که نصیبم کرده شکر میکنم و دلم میسوزه برای مردمی که تو همچون کشوری رنج و عذاب میکشند. بعضی وقتا میگم این ایرنیها چشونه؟ چی کم دارن؟ !! این همه هوش و نابغه که ریخته این ه  مه سرمایه ..سرمایه های خام و م غنی از هر چیز گرون قیمت نفت گاز  مواد معدنی چیدونم ؟ره دیگه اونوقت همچین وضعیتی لایق مردمم اون کشوره؟ نمیدونم آیا اشکال واقعی از دولته یا از مردم یا نوع حکومت ...ویلی کاش کاش یه ذره قدر میدونستن دلم میسوزه که زنا انقدر تو ایران بی اهمیت شمرده میشن و هیچ امنیت و حقی ندارن آخه چرا!!!۱ کاش کشور به همین زیبایی بود کاش ملت  و مردم هموطن من هم انقدر باهوش بودند ولی نیست اگر بود که ما آواره  و غربت نشین کشورهای غربی مبودیم؟ بودیم؟ فکر نمیکنم.  خدارو شکر میکنم که همچین جایی زندگی میکنم ولی..دعا میکنم همهی آدمای روی زمین یه همچین امنیت و آرامشی داشته باشن همه ی کشورهای جنگ زده و فقیر و جهان سومی یک روز به رفاه  و آسایش این کور برسند..

وای که چقدر دلم برای جای جای تهران ایران تنگ شده دلم میخواد برم ارکهای خوشگلش پارک جمشیدیه تا اون بالای بالا و اون چایخونه ی سنتیش..پارک قیطریه زیر اون آلاچیقای باصفاش وای وای خوراکیهای دل آب کنش فالوده بستنی جوجه کبابا رستورانای شیکش ..رستوران بیف که تازه اون وقتا افتتاح شده بود ..هممممممممچرا ایران خراب شده و همینطوری خراب تر داره میشه! چرا !! چرا مردمش بد شدن انقدر دلم نمیخواد این حرفا نشون دهنده ی خودخواهی و غرورم باشه ولی با وضع فعلی اصلا دلم نمیخواد بیام ایران هر روز خبرای بد میشنوم هر روز خبر از قتل و جنایت و خیانت و قاچاق و فحشا و نکبت و آزار و رعب و وحشت میشنوم ..اون وقت به چه امیدی پاشم بیام اونجا مگه مغز خر خوردم بیام جنگ اعصاب واسه خوودم بخرم ! با اینکه دلم لک زده برای دیدنش ..ولی .. آره ..به نظر منم آدما خیلی پر توقع شدن اینا تاثیر داره چشم هم چشمی ها تاثیر دارن ..خودخواهی ها و حسودیها و حرصا تو این رفتارای بد تاثیر داره ..همه میخوان تجملاتی زندگی کنن..وای دلم واسه اونایی که نون شبشون رو ندارن بخورن میسوزه..ازون طرف هم یه عده همیشه مست و پاتیل ازین پارتی به اون پارتی..!

دیگه حوصله نوشتن ندارم ولی امروز خیلی دلم برای اون زن گرفت.! زن بیگناه..واشکی این هوس وجود نداشت! وسوسه و هوس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد