شاخه به شاخه

نمیدونم چرا میام اینجا مینویسم چون واقعا دلم نمیخواد حرفامو در ملا عام بگم ..اما بازم مرض دارم میام اینجا مینوسم! یه اعترافی بکنم ..بیشتر وقت منو این داتا به خودش اختصاص میده و این خیلی درلیه هاها یادم اومد چی کار کینم جادوی کلمات اجنبی..آره میگفتم بیشتر وقتمو داتا میگیره و گرونّ بیشتر تنبلی هام همینه هی با خودم دیساید میکنم کمتر بیام تو داتا ولی باز نمیشه خصوصا بربار پ س که دیگه آلّه پلاس با منه حتی تو سنگا می. ولی میخوام جدی کمش کنم خصوصا که پرووه ها نزدیکه و باید شروع به لسه کنم. آقا یه چیزی ..پدر دندونام درومده بس که نخ دندون استفاده نکردم چند وقته هی میخوام برم بخرم یادم میره دیگه ۱۰ جا یادداشت کردم تا یادم بمونه اینبار..

چرا مدار نول درجه رو نداد این هفته گوزوی بیتربیت 

وای امروز یه برنامه تیوی نشون داد که منو مصمم به رفتن به ترنینگ کرد فقط مشکل اصلیم تنهاییمه که یه نفر رو واسه رفع مشکلات اولیه و فقط در نخستین روزها لازم دارم همراهیم کنه ولی نیس حالا باید یه فکری کنم یا که تنهایی پرووه کنم..

لولللللاهلال

باید کم کنم این کارو دلم میخواد بزنم کنوسش کنما ..شیطونه انقد تحریکم نکن.

واه چقد فردا کار دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد